Departament d'Atenció al Client

Si vostè desitja presentar una queixa o reclamació, tingui en compte que ha de seguir aquests passos:

  • http://www.dracma.cat/templates/yoo_cloud/images/tools/list_check.png); background-position: 0px 0px; background-repeat: no-repeat no-repeat;">Dirigeixi's a les nostres oficines. El nostre personal provarà d'ajudar-lo a resoldre el seu problema.
  • http://www.dracma.cat/templates/yoo_cloud/images/tools/list_check.png); background-position: 0px 0px; background-repeat: no-repeat no-repeat;">Si no hem satisfet les seves demandes, dirigeixi's per escrit al nostre Servei d'Atenció al Client:
    SEYDE, Seguridad y Derecho, SL, carrer Via Agusta número 4, 08911 Badalona, telèfon 93.285.16.14, fax 93.285.13.57, www.seyde.es
  • http://www.dracma.cat/templates/yoo_cloud/images/tools/list_check.png); background-position: 0px 0px; background-repeat: no-repeat no-repeat;">En cas de disconformitat amb el resultat del pronunciament del nostre Servei o si, transcorreguts sis mesos des de que vostè presenta la seva queixa o reclamació no s'ha resolt la seva petició, dirigeixi's al:
    Servicio de Reclamaciones de la Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones (Paseo de la Castellana número 44, 28046 Madrid, telèfon 902.197.936, www.dgsfp.meh.es)
Builder only supported on "top" and "bottom"